• Amacımız; bilgi paylaşımının, dostluğun ve saygının ön planda olduğu, her seviyeden bisikletçinin kendini rahatça ifade edebileceği bir ortam sunmaktır. İster ilk bisikletini alan biri olun, ister yıllardır pedal çeviren deneyimli bir sürücü… Burada herkesin anlatacak bir hikâyesi, paylaşacak bir bilgisi ve keşfedecek yeni yolları vardır. Bu sekmeyi bir daha görmemek üzere kapatabilirsiniz.

Bisiklet Sele Ayarı ve Bel Ağrısı İlişkisi

Bicycle

Moderatör
Puan 0
Çözümler 0
Kelimeler Uygulaması Logo
Online Kelime Savaşı Başladı! Rakiplerinizle canlı olarak eşleşin, hem kesintisiz sohbet edin hem de kelime bilginizi yarıştırın. Eğlence dolu bu online dünyaya hemen katılın!
Bisiklet Sele Ayarı ve Bel Ağrısı İlişkisi

Son zamanlarda uzun sürüşler sonrası belimde hafif bir ağrı hissetmeye başladım. Önce bisikletimin kadro boyunu sorguladım, ama ölçülerde bir problem yok gibi duruyor. Sonradan fark ettim ki sele ayarımda bir sorun olabilir. Sele yüksekliği ya da açısı yanlış ayarlanmışsa bel ağrısına neden olabiliyormuş. Sizin de böyle bir deneyiminiz oldu mu? Sele ayarını nasıl yapıyorsunuz? Doğru ayar için önerileriniz var mı? Belki de basit bir ayar değişikliği ile bu sıkıntıdan kurtulabilirim.
 

Benzer Konular

Konuyu Okuyanlar (Toplam: 1, Üye: 0, Ziyaretçi: 1)

Geri
Üst